Thursday, June 5, 2008

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အနိစၥသေဘာအျမင္....

ကၽြန္ေတာ္ကဗုဒၵဘာသာ၀င္တစ္ေယာက္ပါ...ကၽြန္ေတာ့္ေက်းဇူးရွင္မိဘႏွစ္ပါးကလည္းဗုဒၵဘာသာကုိ နက္နက္နဲနဲယုံၾကည္ကုိင္းရႈိင္းသူေတြပါ..သူတုိ့အတြက္ကစားစရာမရွိရင္ေနပါေစ..တရားေရဘဲေသာက္ရမယ္ဆုိလည္း ေသာက္မွာ အမွန္ဘဲဗ်.ကၽြန္ေတာ့္မွာ အဲဒီလုိ မိဘႏွစ္ပါးရွိတာကုိ ဂုဏ္ယူတယ္ဗ်ာ..တစ္ကယ္ပါ....
ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း မိရုိးဖလာဗုဒၵဘာသာ၀င္လုိ မ်ဳိး မျဖစ္ခ်င္ဘူးဗ်..ဗုဒၵဘာသာကုိ ေလးေလးနက္နက္နဲ ့
ကုိးကြယ္တဲ ့ သူျဖစ္ေအာင္ လုပ္ရတာေပါ့ဗ်ာ..ဒါေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္ မနက္ဆုိင္ဖြင့္ျပီဆုိ ပထမဆုံး ဘုရားစင္ကုိဘဲ
သန္ ့ရွင္းေရးလုပ္ ျပီးေတာ့ ေသာက္ေတာ္ေရေတြလဲ ဘုရားပန္းေတြလဲ လုပ္ရတာေပါ့ဗ်ာ..အမွ်ေတြေ၀.....
မိတ္ေဆြလည္းကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ ေကာင္းမႈေတြကုိ ရမွာပါ..ဟဲဟဲ..ကၽြန္ေတာ္တစ္ကယ္ တရားရတယ္ဗ်..
အခုျမင္ ညေပ်ာက္ ဆုိတာ ေသြးထြက္ေအာင္ကုိ မွန္တဲ့စကားဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္တုိ ့ သိၾကတဲ ့
ရုပ္ရွင္မင္းသားေဒြးဆုိရင္ေသသာေသသြားတယ္သူ့ရဲ့ေအာင္ျမင္မႈေတြကုိထားခဲ့ရတယ္ဗ်..သူ ့ေအာင္ျမင္မႈေတြေရာ သူ မေသခင္က ရွာေဖြခဲ့တဲ ့ ေငြေတြေရာလက္ျပႏႈတ္ဆက္ခဲ့ရုံဘဲ...ကၽြန္ေတာ္တုိ ့ ဗုဒၵဘာသာေတြရဲ့ အထြတ္အထိပ္ျမတ္စြာဘုရားေတာင္မွ ပရိတ္နိဗၱန္ ျပဳရေသးတာဘဲဗ်ာ..ကၽြန္ေတာ္တုိ ့လည္း
ေျပာစရာမရွိေတာ့ဘူးဗ်...ဒါေပမဲ့ကြာတယ္ဗ်..ေနာက္ျဖစ္လာမယ့္ဘ၀ရဲ့ခ်မ္းသာမႈနဲ ့ ဆင္းရဲမႈေပါ့ဗ်ာ..ဒါကရွင္းပါတယ္..ေကာင္းမႈလုပ္ရင္ေကာင္းတာျဖစ္မယ္..အကုသုိလ္လုပ္ရင္ မေကာင္းတာဘဲျဖစ္မယ္...ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့အမွန္အတုိင္းေျပာရရင္ေနာက္ျဖစ္လာမယ့္ဘ၀ကုိဘဲ ေတြးတယ္ဗ်...ဒီဘ၀မွာဆင္းရဲလည္းမေၾကာက္ဘူးဘ၀ကူးမေကာင္းမွာဘဲေၾကာက္တယ္ဗ်.....ကၽြန္ေတာ္အခုဘ၀မွာ ဆင္းရဲတယ္ဆုိေပမဲ့ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ဘ၀သံသရာတစ္ေလွ်ာက္လုံးမွာ ခ်မ္းသာမႈေတြကုိေရမတြက္နုိင္ေအာင္ခံစားခဲ့ရဘူးမွာပါ....ပင္လယ္ကမ္းေျခက သဲေလးေတြထက္မ်ားျပားေအာင္ကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ ့ ဘ၀သံသရာ မ်ားစြာကုိ က်င္လည္ခဲ့ၾကရပါတယ္..
ေနာက္လညး္ ဆက္ျပီး ျဖစ္လုိက္ပ်က္လုိက္ေနၾကရဦးမွာပါ...တစ္ခုေတာ့ရွိတာေပါ့ဗ်ာ..၀ိပႆနာတရားေတာ္
ကိုဘဲ က်င့္ၾကံအားထုတ္ေနမယ္ဆုိရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ ့သံႆရာၾကီးကုိ ေက်ာ္လႊားနုိင္မွာပါ...ဒါေၾကာင့္
ကၽြန္ေတာ္တို ့ ေလာေလာဆယ္ျဖတ္သန္းေနရတဲ့ လက္ရွိဘ၀မွာ ေကာင္းမႈေတြကုိ လုပ္ေစခ်င္တယ္ဗ်ာ
ေလာကၾကီးကုိ အေကာင္းျမင္လုိက္ၾကရေအာင္....အခ်ိန္ျပည့္ကုိယ့္စိတ္ေလးေတြ ၾကည္ေနဖုိ ့လုိတယ္..
အဲဒီလုိ ျဖစ္လာရင္ ကုိယ့္စိတ္ေလးေတြကုိ ဗုဒၵဘုရားကုိ ဦးညႊတ္ထားရင္ ကုိယ္ဟာမေကာင္းမႈေတြကုိ အလုိလုိ
ေရွာင္ကြင္းမိေနမွာပါ ...ကၽြန္ေတာ္ မေကာင္းမႈဆုိတာက အကုန္လုံးကုိ ဆုိလုိတာပါ..ကၽြန္ေတာ္တုိ ့လူ ့ဘ၀မွာ
ေကာင္းတာေလးေတြလုပ္ျပီး ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္နဲ ့ ေသျခင္းတရားကုိရင္ဆုိ္င္လုိက္ၾကရေအာင္ဗ်ာ..။ ။
ေက်ာ္ကုိကုိ

No comments: