Thursday, June 5, 2008

ျပန္မရႏုိင္ေသာ......

ကၽြန္ေတာ္ ဒီေန႕ ပုိ ့စ္အသစ္မတင္ေတာ့ဘူးလုိ ့ေတြးေနတာ ညပုိင္းမွ
ေရးစရာေလး ေတြးမိလုိ ့ တင္လုိက္တယ္ဗ်ာ………………………
ကၽြန္ေတာ္ ငယ္ငယ္ကဆုိရင္ အရမ္းရင္ခုန္လြယ္ခဲ့တာ တစ္ကယ္ပါ
ကၽြန္ေတာ္က လူကသာဘာမွ မဟုတ္တာ အခ်စ္ကုိ၆တန္းကတည္းက
စေတြ ့မိခဲ့တယ္ဗ် အရုးအမူးဘဲဗ်ာ အဲဒီတုန္းကေတာ့ သူ ့ကုိမွ မေတြ ့ရရင္
တစ္ရက္လုံး ေနလုိ ့ကုိမရဘူးဗ်ာ ငုိလည္းငိုခဲ့တယ္ ရည္းစားစာေတြဆုိရင္
ပလူပ်ံေနတာဘဲ တစ္ကယ္ဗ်ာ အဲဒီတုန္းက ခံစားခ်က္ေတြကေတာ့
ရုိမီယုိနဲ ့ဂ်ဳလိယက္ထက္ေတာင္ သာလိမ့္ဦးမယ္ သူ ့ကုိမရရင္ ေသနုိင္တယ္
အဲဒီေလာက္ထိ ခံစားခ်က္ျပင္းထန္ခဲ့တာ တစ္ရက္တစ္ရက္ စာသင္ခန္းမွာ
ဆုိရင္လည္း စာမသင္နုိင္ဘူး သူ ့ကိုဘဲေငးေနမိတာ သူေတြ ့ရင္ ကၽြန္ေတာ္သူ ့
ကုိ ေဆြးေနသလုိမ်ဳိး အုိက္တင္လုပ္ေနေသးတယ္ တစ္ကယ္ပါဗ်ာ အိမ္မွာဆုိရင္
လည္း စာကုိလည္း ေကာင္းေကာင္းမက်က္ စာအုပ္ဆုိင္က ၀တၱဳစာအုပ္ေတြ
ငွားျပီး ဖတ္ ေလထဲမွာ တုိက္အိမ္ေဆာက္ေနတယ္ ကၽြန္ေတာ္ ၈ တန္းေက်ာင္း
သားအရြယ္မွာ ေမာင္လွမ်ဳိးစာအုပ္ေတြဆုိ အေသၾကဳိက္ အဲဒီတုန္းက
ေလတုိက္တာေတာင္ ခံစားမိခဲ့တာ စာဆုိတာ ဦေႏွာက္မွာ ဘာဆုိဘာမွကုိ
မရွိတာ တစ္ကယ္ အခ်စ္နဲ ့ဘ၀တစ္ခုကုိ လြယ္လြယ္ေဆာက္နုိင္မယ္လုိ ့
ထင္ခဲ့မိတယ္ ကၽြန္ေတာ္ ဒီလုိနဲ ့၁၀ တန္းကုိ ေရာက္လာခဲ့တယ္ ၁၀ တန္းမွာ
လညး္ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာ ငါကအထက္တန္းေက်ာင္းသားၾကီးဘဲ ဆုိျပီး
ေက်ာင္းမွာ လူဆုိးဘြဲ႕ကုိ ခံယူခဲ့တယ္ စာကုိလညး္ေကာင္းေကာင္းမက်က္
ေက်ာင္းကုိလည္းမွန္မွန္မသြား ကၽြန္ေတာ္အခ်ိန္ေတြကုိ ဘယ္လုိသံုးခဲ့လည္းဆုိရင္
ဘိလိယက္ခံုမွာဘဲ တစ္ေန ့လုံးဘိလိယက္ခုံမွာဘဲ ကၽြန္ေတာ့္ကိုေတြ ့ခ်င္ရင္
ဘိလိယက္ခုံကုိသာလာခဲ့ ညဆုိရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အိမ္က ၁၁နာရီထိ
ေစာင့္တယ္ဗ် စာက်က္ခ်ိန္ေပါ့ ဒါေပမဲ့ မရပါဘူး ကၽြန္ေတာ္စိတ္ေတြ ေတာ္
ေတာ္ေလေနျပီေလ စာက်က္ခ်ိန္ျပီးလုိ ့ကၽြန္ေတာ္အေဖနဲ ့အေမက
အိပ္ျပီဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ကေန တိတ္တိတ္ေလး ခုိးထြက္ျပီး ဘိလိယက္ခုံကုိ
ေရာက္သြားေရာ တစ္ကယ္ပါ တစ္ညလုံး ဘိလိယက္ခုံမွာေနတာ
မနက္မုိးလင္းခါနီးမွ အိမ္ကုိျပန္တာ ငယ္ငယ္က ကၽြန္ေတာ္အဲဒီလုိ
အေပအေတေနခဲ့တယ္္ ဒါကုိကၽြန္ေတာ္ ဂုဏ္ယူျပီးေျပာတာမဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ
အခုကၽြန္ေတာ္ ေနာင္တရေနမိတယ္ ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္ၾကဳိးစားလုိ ့မရေတာ့တဲ့
အခ်ိန္ေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ျဖဳန္းတီးေနမိခဲ့တယ္ ၁၀ တန္းဆုိတဲ့ ဘ၀ၾကီးကုိ
တစ္ဆစ္ခ်ဳိးေျပာင္းလဲမယ့္ အခ်ိန္ေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေကာင္းေကာင္းအသုံးမခ်
ခဲ့ဘူးဗ်ာ အဲဒါေတြက ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ၾကီးကုိ ဒီေလာက္ထိေျပာင္းလဲလိမ့္မယ္လုိ ့
မေတြးမိခဲ့ဘူးဗ်ာ အခုေတာ့ ငယ္ငယ္က ရင္ခုန္ခဲ့တဲ့ ရင္ခုန္မႈေတြဟာ
ေခ်ြးတစ္ေပါက္ေလာက္ေတာ္ တန္ဖုိးမရွိေတာ့ဘူးဗ်ာ ငယ္ငယ္က စိတ္ကူးေတြနဲ ့
လက္ေတြ ့ဘ၀က အရမ္းကုိကြာျခားသြားပါျပီဗ်ာ တစ္ကယ္ေတာ့ ရင္ခုန္မႈေတြက
လူ ့ဘ၀ၾကီးမွာ အက်င့္ေကာင္းေတြကုိ မေဆာင္က်ဥ္းနုိင္ဘူးဗ် ငယ္ငယ္က ရင္ခုန္မိလုိ ့
အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ၾကီးကို အခ်ိန္ေတြနဲ ့ျပန္ျပီး ေပးဆပ္ရေတာ့မယ္ ကၽြန္ေတာ့္
ရင္ထဲမွာ အခု ဘာတစ္ခုကုိခံစားလုိ ့မရေတာ့ဘူးဗ်ာ တစ္ကယ္ပါဗ်ာ ဘာလုိ ့လဲဆုိေတာ့
ကၽြန္ေတာ့္ မုိက္ပစ္ေတြကုိ ေခ်ြးေတြနဲ ့ဘဲ ျပန္ေခ်ရေတာ့မွာေလ ကၽြန္ေတာ့္ေၾကာင့္မိဘ
ေတြ မ်က္ရည္က်ခဲ့ရတယ္ အဲဒီမ်က္ရည္ေတြကုိ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ ေသြးေတြနဲ ့အစားထုိးရမယ္

စိတ္ကူးယဥ္မႈေတြဟာ အခုအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ဟာသတစ္ခုလုိဘဲ

ကၽြန္ေတာ္အေဖနဲ ့အေမကုိ ဒီစာေလးနဲ ့ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ မုိက္ပစ္ေတြကုိ ရွိခုိးဦးခ်ျပီး
ေတာင္းပန္ကန္ေတာ့လုိက္ရပါတယ္ဗ်ာ……………………………………

No comments: